(+48) 71 707 29 45 info@findway.pl  

Jesteś tutaj

ZARZĄDZANIE ZLECENIAMI TRANSPORTOWYMI

Sprawne zarządzanie transportem nie jest zadaniem łatwym, co wiedzą wszyscy zaangażowani w branżę TSL – Transport, Spedycja, Logistyka. Jednym z największych wyzwań, jakie stoją przez przedsiębiorstwami realizującymi przesyłanie towarów w ramach łańcuchów logistycznych, jest jak najefektywniejsze zarządzanie zleceniami. W Findway znaleźliśmy sposób, który rozwiąże ten problem.

NASZA PLATFORMA

Przez wiele lat obserwowaliśmy sytuację na rynku branży TSL. Na podstawie dokonanej analizy zdefiniowaliśmy podstawowe problemy, z jakimi borykają się wszystkie osoby zaangażowane w procesy kierowania transportem. Jednym z takich wymogów jest kwestia funkcjonalności zarządzania zleceniami. W odpowiedzi na obecną sytuację rynkową, a co za tym idzie – potrzeby naszych klientów - stworzyliśmy platformę Findway. Co to takiego? To unikalne narzędzie, które łączy funkcjonalności wszystkich mechanizmów niezbędnych do sprawnego zarządzania zleceniami i transportem. Findway znajduje się więc w miejscu, gdzie spotykają się Klienci, Spedycja, Przewoźnicy i Kierowcy. Wszystko po to, by w jak najbardziej kompleksowy i zintegrowany sposób odpowiedzieć na Państwa potrzeby i przyczynić się do efektywniejszego funkcjonowania zarządzanych przez Państwa firmę zleceń.

 

PRAKTYCZNIE I FUNKCJONALNIE

Dzięki naszej platformie zarządzanie zleceniami stanie się szybsze, łatwiejsze oraz zminimalizuje koszty komunikacyjne i osobowe. Naszą platformę cechuje intuicyjność i dynamizm zintegrowanych funkcji. A co dokładnie zawiera narzędzie? Funkcjonalności platformy Findway zapewniają:

  • Intuicyjne tworzenie i przypisywanie ich do obsługi wybranemu przewoźnikowi lub kierowcy.
  • Natychmiastowe przekazywanie zleceń na urządzenie przewoźnika lub kierowcy.
  • Dane adresowe wpisane w zleceniu przez dyspozytora są powielone na urządzeniu kierowcy, bez konieczności ponownego wpisywania do nawigacji.
  • Informowanie przez system o każdej zmianie statusu zlecenia na linii dyspozytor - kierowca.
  • Graficzne zobrazowanie statusów wykonywanych zadań, z możliwością podglądu historii zdarzeń.
  • Pełna kontrola terminów zrealizowanych zadań, wraz z informacją o długości przeterminowania.
  • Umieszczenie wszystkich informacji o zleceniu w jednym miejscu, wspomagane systemem wizualizacji strukturalnej, graficznej i tekstowej.
  • Wyszukiwanie punktów realizacji dostaw według zadanych kryteriów i częściowych danych, np. nazwa, adres, numer telefonu lub informacje dodatkowe.
  • Generowanie z systemu raportów dziennych i okresowych, podsumowujących czas pracy kierowców, ilość przejechanych kilometrów, analizę stylu jazdy czy ilość zrealizowanych zleceń, w formie pliku PDF.
  • Archiwizowanie, szukanie i filtrowanie zleceń.

Jak widać więc bardzo wyraźnie, platforma Findway zawiera mnóstwo przydatnych funkcji w procesach zarządzania zleceniami. Dzięki temu poziom Państwa usług przeniesie się na jeszcze wyższy poziom, a obsługa zlecenia stanie się maksymalnie kompleksowa, zintegrowana i intuicyjna.

 

Przykladowy widok zleceń transportowych na mapie, przefiltrowanych po statusie "DOSTARCZONY"

 

Podręczne linki

Namiary na nas

 

Napisz do nas

zadaj pytanie a szybko odpowiemy lub oddzwonimy